Via knop GRATIS DIAGNOSE of het contactformulier kunt u contact opnemen met onze medewerkers.
Indien uw probleem afwijkt van wat u bent tegengekomen op de website of bij spoed, dan raden wij mail- of telefonisch contact aan zodat we u wellicht op die wijze direct al meer informatie kunnen verstrekken.
Wij hebben een POSTNL postbusnummer waar u het medium (harddisk, SSD etc.) naar toe kunt versturen. I.v.m. eventueel verlies of beschadiging van het medium raden wij aan om het pakket aangetekend (eventueel met extra verzekering) te verzenden.
Bij spoedopdrachten kan eventueel een andere oplossing van aanlevering aangeboden worden.
Let op: in alle gevallen dient een ingevuld aanmeldformulier, verwerkersovereenkomst en bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen na het invullen van het diagnoseformulier bij uw pakket toegevoegd te worden!
Kijkt u voor het veilig inpakken van uw medium naar onze verpakkingsinstructies .
Binnen enkele dagen na binnenkomst wordt de schijf geanalyseerd en wordt er een prijsindicatie gegeven. Voor deze diagnose worden nooit kosten berekend. We gaan er echter vanuit dat enkel de laagste trede (€150) automatisch goedkeuring heeft, voor alle andere categorieën vragen wij eerst goedkeuring.
Voordat we overgaan tot herstel van uw gegevens ontvangt u een opdrachtformulier die wij graag getekend retour willen ontvangen. Zonder getekend opdrachtformulier kunnen wij anders geen herstel uitvoeren.
Wanneer wij u hopelijk het goede nieuws hebben kunnen geven, wordt het resultaat na betaling factuur aangeleverd zoals u dat wilt. We kunnen de data gratis uploaden in uw cloud of we plaatsen de data op een nieuwe schijf. Indien wij het nieuwe medium aanleveren komen hier de kosten van dat medium bij het recovery tarief.
Het resultaat, eventueel met het origineel, kan worden verzonden met POSTNL of per koerier (beide tegen meerkosten).